TERMENE ȘI CONDIȚII (INCLUSIV POLITICA DE CONFIDENȚIALIATE ȘI POLITICA DE/PRIVIND COOKIES) DE UTILIZARE A SITE-ULUI
1. DEFINIȚII
1.1. În cuprinsul prezentului document intitulat “Termene și condiții de utilizare a Site-ului https://somatieplata.ro/ termenii indicați infra și marcați cu funcția bold vor avea următoarele înțelesuri (cu excepția situațiilor în care, în cuprinsul documentului se va menționa în mod expres contrariul):
BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L. reprezintă denumirea comercială a societății BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L, Nr. Reg. ONRC J4/1362/2018, CUI/CIF 39859073, cu sediul in Mun. Bacău, Str. Cornisa Bistriței, nr. 9, Scara B, ap. 38, Judet Bacău, TEL 0740168899, E-mail: contact@somatieplata.ro.
- Prestator de serviciu/servicii (denumit în continuare Prestatorul) – înseamnă BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L.;
- Utilizator – reprezintă** orice persoană fizică care a împlinit vârsta de 18 ani sau orice persoană juridică care accesează și navighează pe site-ul: **https://somatieplata.ro/;
- Utilizator înregistrat - înseamnă** orice persoană juridică înregistrată pe Site și care, prin finalizarea procedurii de înregistrare/creare a Contului/Contului de utilizator și-a exprimat/dat acordul cu privire la integralitatea clauzelor și mențiunilor privind utilizarea Site-ului/Serviciului și care se regăsesc în cuprinsul Termenilor și Condițiilor (inclusiv punctele 9 și 10);
- Client –înseamnă orice persoană juridică care a finalizat procedura de înregistrare/creare a Contului/Contului de utilizator, care a cumpărat cel puțin un credit-pachet (o somație de plată) și care a generat (adăugat) o somație de plată;
- Comandă –înseamnă documentul electronic prin care Utilizatorul transmite prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa unul sau mai multe servicii (credite/pachete) prezentate pe site-ul Vâzătorului de serviciu/servicii;
- Cont/Cont de utilizator (denumit în continuare Cont) – reprezintă secțiunea din Site-ul Vânzătorului care permite oricărei persoane juridice, ca, în urma introducerii/inserării datelor/informațiilor solicitate și cu acceptarea prezentului document care conține Termenii și Condițiile de utilizare să devină Utilizator al Site-ului. Utilizarea Site-ului, cumpărarea și transmiterea unei somații vor putea fi făcute în baza (contului): e-mail și a unei parole. Utilizatorul este în intregime responsabil de introducerea, corectitudinea, legalitatea și suficiența datelor/informațiilor. De asemenea, Utilizatorul/Utilizatorul înregistrat are obligația de a verifica actualiza datele introduse, ori de câte ori, circumstanțele de fapt sau de drept o impun (inclusiv în ceea ce privește datele de identificare/facturare ale persoanei către care se transmite somația);
- Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L., în calitate de Prestator și Client (fără prezența simultană a Prestatorului și a Clientului în același loc) și care are ca obiect, generarea automată a unei somații de plată în baza datelor introduse de către Client și comunicarea acesteia, ca urmare a solicitării clientului- înțeleasă în sensul semnării electronice a cererii și transmiterii acesteia către executor, prin intermediul unui executor judecătoresc, debitorului care are o datorie bănească față de Client;
- Preț de vânzare – reprezintă contravaloarea serviciului/serviciilor Prestatorului )credite-pachete), astfel cum acestea sunt afișate pe Site-ul acestuia;
- Serviciu – reprezintă serviciul care urmează a fi prestat și furnizat de către Prestator, Clientului, ca urmare a încheierii Contractului;
- Site- reprezintă pagina/paginile de internet disponibile la adresa https://somatieplata.ro/ precum și toate subpaginile care se pot accesa din această adresă;
- Executor judecătoresc – este reprezentat exclusiv de către BIROUL EXECUTORULUI JUDECĂTORESC GÎRDAN MARIUS FLORIN situat în Mun. Oradea, strada F. Franz Schubert, nr. 3, jud. Bihor. Prestatorul nu asigură comunicarea somației prin intermediul unui alt executor judecătoresc decât cel indicat în cuprinsul prezentului punct. În condițiile în care, din cvarii motive, nu sunteți de acord ca comunicarea somației să se realizez prin intermediul BIROUL EXECUTORULUI JUDECĂTORESC GÎRDAN MARIUS FLORIN situat în Mun. Oradea, strada F. Franz Schubert, nr. 3, jud. Bihor vă solicităm în mod respectuos să nu procedați la creearea Contului, cumpărarea creditului respectiv la adăugarea și transmiterea somației prin intermediul Site-ului BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L.. Crearea contului, adăugarea și transmiterea somației reprezintă acordul dumneavoastră expres în ceea ce privește acceptarea modului de lucru al BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L. respectiv modalitatea de transmitere a somație către executor și a comunicării somației de către executor către debitor/datornic;
- Persoană vizată – conform mențiunilor de la punctele 9 și 10, înseamnă Utilizator/Utilizator înregistrat/Client;
- Documente generate automatizat – înseamnă somaţia de plată respectiv cererea către executorul judecătoresc (cerere executor).
2.FORȚA OBLIGATORIE A TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR. MODALITATEA DE LOGARE ȘI UTILIZARE A SERVICIULUI AUTOMATIZAT DE ADĂUGARE(GENERARE) ȘI TRANSMITERE A SOMAȚIEI. CONTRACTUL
2.1. Prin accesarea Site-ului, navigarea pe acesta, utilizarea acestuia, crearea Contului și/sau cumpărarea creditului (pachetelor), adăugarea unei somații şi transmiterea acesteia, în calitate de Utilizator/Utilizator înregistrat/Client declarați că îndepliniți toate condițiile impuse de lege în ceea ce privește exprimarea consimțământului/emiterea acordului cu privire la prezentele Termene și Condiții și că nu există nicio nemulțumire din care să rezulte impedimente în sensul aplicării acestora. În condițiile în care nu îndepliniți condițiile legale pentru exprimarea consimțământului cu privire la Termene și Condiții sau dacă considerați că, din punctul dumneavoastră de vedere, există nemulțumiri în privința aplicării acestora, vă solicităm în mod respectuos să părăsiți Site-ul https://somatieplata.ro/ şi să nu procedaţi, sub niciun aspect, la crearea Contului, cumpărarea de credit (pachete), adăugarea şi transmiterea somaţiei.
2.2. Prestatorul nu își asumă răspunderea în ceea ce privește furnizarea de către Utilizator/Utilizatorul înregistrat/Client a unor date/informații/fişiere care nu sunt corecte/exacte. De asemenea, având în vedere modalitatea în care se solicită introducerea de către Utilizator/Utilizatorul înregistrat/client datele/informaţiile/fişierele, Prestatorul nu este răspunzător de corectitudinea introducerii acestora raportat la câmpurile/taburile/rubrici indicate (exemplu: la câmpul/tabul/rubrica Ap.-apartament-, Clientul introduce numărul administrativ etc). Menţiunea sus indicată priveşte fiecare câmpul/tabul/rubrica în parte, în mod corespunzător).
2.3. Termenii și Condițiile respectiv Politica GDPR (utilizarea Cookies [Politica Cookies] pentru situațiile în care se folosesc) se aplică, cu titlu de forță juridică obligatorie, ori de câte ori, în calitate de Utilizator/Utilizator înregistrat/Client navigați sau utilizați Site-ul https://somatieplata.ro/. Pentru o mai bună înțelegere a terminologiei, accesarea, navigarea sau utilizarea Site-ului https://somatieplata.ro/ reprezintă acordul Utilizatorului/Utilizatorului înregistrat sau a Clientului în privința aplicării Termenilor și Condițiilor respectiv a Politicii GDPR și a Politicii de(privind) Cookies (pentru situațiile în care acestea se folosesc), Utilizatorul/Utilizatorul înregistrat sau Clientul înțelegând că, în condițiile în care nu este de acord cu informațiile înscrise în cuprinsul Termenilor și a Condițiilor are posibilitatea să nu mai utilizeze Site-ul https://somatieplata.ro/ . Prin termenii ” navigare” respectiv ”utilizare” se înţelege inclusiv operaţiunea de crearea a contului, de confirmare a contului, de adăugare a datelor, de adăugare(generare) şi transmitere către executorul judecătoresc a somaţiei respectiv a cererii.
2.4. Modalitatea de logare (înregistrare) și utilizarea serviciului automatizat de adăugare(generare) și transmitere a somației către executorul judecătoresc este următoarea (pașii de urmat explicați punct cu punct):
2.4.1. Utilizator/Utilizator înregistrat/Client, va accesa unul dintre taburile/butoanele:”TRIMITE ACUM” sau “CONTUL MEU” existente pe Site-ul: **https://somatieplata.ro/.
2.4.2. Urmare a accesării taburilor/butoanelor indicate la punctul 2.4.1., Utilizatorul/Utilizatorul înregistrat/Clientul va fi redirecționat către pagina de login (înregistrare).
2.4.3. Pentru cazul în care nu are un cont creat pe Site, Utilizatorul va accesa tabul/butonul:”Nu ai cont? Înregistrează-te”. Pentru crearea unui cont, Utilizatorul este obligat să introducă o adresă de e-mail validă respectiv o parolă. Atenție! Validitatea și funcționalitatea adresei de e-mail este obligatorie pentru confirmarea contului. Pentru cazul în care contul a fost creat pe Site, Utlizatorul înregistrat/Clientul va introduce datele de logare/conectare.
2.4.4. Ulterior creării și confirmării contului (prin click pe link-ul:”Confirm your email” primit la adresa de e-mail introdusă de către Utilizator), Utilizatorul înregistrat își va introduce datele/informațiile de identificare solicitate, le va verifica corectitudinea iar, ulterior, în urma verificării acestor date/informații, va accesa butonul/tabul ”Salvează”. Informațiile introduse vor fi salvate în ”Contul meu”. Utilizatorul înregistrat poate modifica datele introduse inițial, confirmarea modificărilor efectuându-se prin accesarea butonului/tabului ”Salvează”.
2.4.5. Prin accesarea opţiunii “Somație de plată”(aflată poziţionată în partea stângă, partea de sus a subpaginii Site-ului ), veți avea acces la butonul/tabul prin care care veți putea cumpăra credite pentru somații (pachete), de unde veți putea adăuga(genera) o somație respectiv pagina de unde veți putea manageria numărul și statusul/starea somațiile adăugate/semnate electronic/trimise/finalizate. De asemenea, pe aceeaşi pagină veţi regăsi funcţia:”download/descarcă”, unde veţi regăsi fişierele care cuprind dovada înregistrării somaţiei de plată la executorul judecătoresc în vederea comunicării respectiv dovada comunicării prin poştă a somaţiei.
2.4.6. Prin accesarea tabului “Cumpără”, după bifarea variantei de credit (pachete somaţie - 1,4,8) și acceptarea Termenelor și Condițiilor, veți trece la plată. Unicul servicul/procesatorul de plăți folosit pe site-ul **https://somatieplata.ro/** este NETOPIA PAYMENTS.
2.4.7. Ulterior cumpărării și primirii confirmării de plată, conform creditului cumpărat ( pachete somaţie-1,4,8), veți putea urmări somațiile pe care le aveți disponibile (pentru generarea automatizată respectiv transmitere către executorul judecătoresc în vederea comunicării acestora debitorului-datornicului) respectiv data expirării acestora. Atenție, termenul de expirare a creditului (pachet somaţie-1,4,8) cumpărat pentru generarea automatizată respectiv transmiterea somației în vederea comunicării de către extecutor este de 12 luni, termen calculat începând cu data cumpărării. La expirarea celor 12 luni, Clientul nu va mai putea utiliza creditul/pachetul. Prin acceptarea prezentelor Termene şi Condiţii, Clientul se declară de acord cu faptul că, în cazul în care nu va folosi în tot sau în parte creditul (pachetul/pachetele) anterior expirării perioadei de valabilitatea a acestora, pierde dreptul la efectuarea serviciului şi nu poate solicita, în nicio situaţia, restituirea sau orice altă modalitate echivalentă, culpa în această situaţie aparţinându-i în totalitate.
2.4.8. Adăugarea datelor/informațiilor/fişierelor necesare generării automatizate, transmiterii către executorul judecătoresc şi comunicării somației respectiv uploadarea fișierelor (facturi etc) se va realiza ca urmare a accesării butonului/tabului “Adaugă somație”, în conformitate cu informațiile menționate la fiecare rubrică. Clientul este obligat să verifice corectitudinea şi legalitatea datelor/informațiilor și a fișierelor introduse. Prestatorul atrage atenția asupra faptului că, serviciul oferit este unul automatizat, fără implicarea factorului uman în procedura de generare și transmitere, proces efectuat în mod exclusiv în baza datelor/informațiilor/fișierelor respectiv a modului în care acestea au fost introduse de către Utilizatorul înregistrat/Client pe Site-ul Prestatorului. De asemenea, anterior adăugării unei somații, vă solicităm în mod respectuos să procedați la efectuarea diligențelor necesare în vederea introducerii datelor/informațiilor/fișierelor în acord cu legislația în vigoare și cu luarea în considerare a datelor/informațiilor/fișierelor furnizate de către autoritățile cu prerogative în domeniu (ex: verificare sediul social la ONRC/ANAF, verificare punct de lucru, verificare stare firmă: activă/radiată, verificare deschidere procedură insolvenţă etc etc). Utilizatorul înregistrat/Clientul are și obligația de a verifica dacă, în virtutea contractului/comenzii în baza căruia/căreia a fost emisă factura/facturile, există aleasă o anumită modalitate de transmitere a corespondenței cum ar fi alegerea unui sediul pentru comunicarea acesteia sau alte asemenea clauze contractuale. Corectitudinea/exactitatea datelor/informațiilor/fișierelor furnizate de către Utilizatorul înregistrat/Client nu vor fi verificate, sub niciun aspect, de către Prestator, Utilizatorul înregistrat/Client fiind răspunzător de introducerea şi corectitudinea/legalitatea acestora.
2.4.9. Prin accesarea butonului/tabului “Adaugă somație”, ulterior introducerii datelor/informațiilor/fișierelor și ca urmare a acceptării termenilor și condițiilor respectiv ulterior verificării corectitudinii datelor introduse de către client, vor fi generate, în mod automatizat: SOMAȚIA DE PLATĂ(originală) respectiv CERERE EXECUTOR(originală).
2.4.10.SOMAȚIA DE PLATĂ respectiv CERERE EXECUTOR atunci când Clientul dorește ca comunicarea somației către debitor/datornic să aibă loc prin intermediul executorului judecătoresc se vor descărca de către Client conform instrucțiunilor indicate pe Site.
2.4.11. SOMAȚIA DE PLATĂ respectiv CERERE EXECUTOR- atunci când Clientul dorește ca comunicarea somației către debitor/datornic să aibă loc prin intermediul executorului judecătoresc (odată generată somaţia, clientul are posibilitatea a alege un alt mod de transmitere/folosire a somației cum ar fi, spre exemplu, semnarea olografă și transmitere prin e-mail, curierat, serviciu poștal a somaţiei etc) se vor semna electronic de către Client și vor fi adăugate/inserate pe Site, conform instrucțiunilor. După semnarea electronică și adăugarea/inserarea pe Site, prin accesarea butonului/tabului “Trimite somatia de plată”, SOMAȚIA DE PLATĂ respectiv CERERE EXECUTOR vor fi trimise către executorul judecătoresc în vederea comunicării (prin intermediul serviciilor poștale) către debitor/datornic.
2.4.12. Starea procedurii privind transmiterea somaţiei către executor respectiv a comunicării, va putea fi urmărită de către Client la rubrica “STARE”. Ca urmare a comunicării somației prin intermediul executorului judecătoresc, ulterior momentului întoarcerii dovezii de comunicare a somației la sediul executorului judecătoresc, acesta (executorul judecătoresc) va încărca/uploada somația purtând ștampila de intrare a executorului respectiv dovada de comunicare în contul Clientului, urmând ca acestea să poate fi accesată și descărcată de către Client.
2.5. Prin înregistrarea Contului, Utilizatorul/Utilizatorul final/Clientul este de acord cu modalitatea de cumpărare a creditului, de generate automată a somației/cererii către executorul judecătoresc respectiv cu comunicarea somației prin intermediul executorului judecătoresc indicat. De asemenea, prin transmiterea somației către executorul judecătoresc, Clientul declară că este de acord cu forma, conținutul și datele/fișiere înscrise/atașate somației/cererii către executor și își exprimă în mod irevocabil cererea ca somația să fie transmisă prin intermediul executorului judecătoresc indicat.
2.6. Contractul între Vânzător și Client se consideră încheiat la data transmiterii către Client a confirmării de plată (acceptării plății de către procesatorul de plăți), pentru fiecare credit/pachet cumpărat (1 somație, 4 somații, 8 somații), în parte. Valabilitatea fiecărui credit/pachet cumpărat este de 12 (doisprezece)luni, calculat de la data cumpărării. Clientul va cumpăra creditul/pachet în vederea/scopul generării/adaugării automatizate a unei/unor somații de plată, având și facilitatea/opțiunea de a transmite somația prin intermediul executorului judecătoresc. Contractul se consideră executat la data la care Clientul generării automatizate a somației (în mod corelativ și automat, la data generării automatizate a somației, creditul/pachetul va fi debitat/redus cu somația generată). Începând cu acest moment, Clientul are opțiunea de a semna electronic somația și de a continua transmiterea prin intermediul executorului judecătoresc sau de a alege un alt mod de transmitere/folosire a somației (senare olografă și transmitere prin e-mail, curierat, serviciu poștal etc).
3.POLITICA DE VÂNZARE ONLINE A SERVICIULUI/SERVICIILOR. PREŢUL
3.1. Ca regulă, accesul în vederea cumpărării creditului (pachetelor) îi este permis, ulterior procedurii de creare a Contului oricărui Utilizator înregistrat. Totuşi, având în vedere specificul serviciilor prestate de către Prestator şi prezentat pe Site, acesta îşi rezervă dreptul de a restricţiona accesul Utilizatorului înregistrat/Clientului în vederea generării automatizate a unei somaţii.
3.2. De asemenea, Prestatorul îşi rezervă dreptul de a şterge Conturi, în condiţiile în care politica societăţii în ceea ce priveşte prestarea serviciilor va propune modificări sau, ori de câte ori, în baza conduitei și/sau a activității Utilizatorului înscris/Clientului, acțiunile sau inacțiunile ar prejudicia, în orice fel Prestatorul. Dispozițiile prezentului punct sunt aplicabile, în mod corespunzător și punctului 3.1.
3.3. Având în vedere faptul că datele introduse de către Utilizator/Utilizatorul înregistrat/Client pe Site vor fi utilizate în scopul prestării serviciului sau a serviciilor solicitate respectiv în scopul emiterii facturii sau a oricăror altor documente/înscrisuri de plată, Prestatorul își rezervă dreptul de a proceda la verificarea datelor/informațiilor/fişierelor, cu respectarea legislației în vigoare. În condițiile în care Prestatorul descoperă orice neregularități/iregularități în legătură cu datele-informațiile/fişierele introduse, are posibilitatea de a contacta Utilizatorul/Utilizatorul înregistrat/Clientul în vederea aducerii la cunoștință a neregularităților/iregularităților. În condițiile în care Utilizatorul/Utilizatorul înregistrat/Clientu nu se va conforma în vederea remedierii acestora, Vânzător are dreptul de a proceda, oricând, la refuzul efectuării serviciului/serviciilor solicitate și/sau la ștergerea Contului, fără a putea fi obligat la nicio contraprestație, indiferent de natura acesteia.
3.4.În sensul punctelor 3.1., 3.2. şi 3.3., Prestatorul îşi rezervă drepturile menţionate în toate acele situaţii în care datele/informaţiile/fişierele introduse de către Utilizatorul înregistrat/Client contravin legii, ordinii publice sau bunelor moravuri, precum şi în toate acele situaţii care presupun afectarea imaginii Prestatorului.
3.5. Preţurile creditelor (pachetelor de somaţii 1, 4, 8) prezentate pe Site sunt exprimate în LEI (RON) și sunt prețuri finale deoarece firma nu este plătitoare de TVA.
3.6. În afara prețului/preţurilor creditelor (pachetelor de somaţii1, 4, 8) prezentate/afișate pe Site, Prestatorul nu este responsabil și nu poate fi făcut responsabil de achitarea unor altor costuri suplimentare cum ar fi (enumerarea fiind una exemplificativă: comisioane bancare, rate de conversie monedă străină etc). Responsabilitatea respectiv costurile privind utilizarea unui cont bancar la data efectuării plății/cumpărarea creditului/pachetului respectiv comisioanele, rata de conversie etc îî aparțin/aparţine în totalitate Utilizatorului înregistrat/Clientului.
4.CUMPĂRAREA CREDITULUI (PACHETELOR 1, 4, 8 SOMAŢII). FACTURAREA ȘI PLATA. DOCUMENTELE GENERATE AUTOMATIZAT
4.1. Cumpărarea creditului (pachetelor 1, 4, 8 somaţii) se realizează de către Utilizatorul înregistrat/Client, ulterior creării contului, în conformitate cu pașii obligatoriu a fi urmați și care sunt indicați/descriși în mod amănunțit pe Site respectiv în cuprinsul punctelor 2.4.1-2.4.12 din prezentele Termene şi Condiţii. . Creditul (pachetele 1, 4, 8 somaţii) nu poate fi cumpărat fără acceptarea Termenelor şi Condiţiilor. În condițiile puțin probabile în care, din orice motive tehnice, la data transmiterii/efectuării plăţii, Utilizatorul înscris/Clientul nu a acceptat în mod expres prezentele Termene și Condiții, Utilizatorul înregistrat/Client declară că, prin lecturarea Termenilor și Condițiilor respectiv prin hotărârea de a naviga pe Site-ul Vânzător și de a cumpără credit (pachete somaţii 1, 4, 8), a înțeles pe deplin prezenta informația și că este de acord cu aceasta.
4.3. Plata Prețului se va efectua în mod exclusiv online, prin utilizarea serviciului (procesatorul de plăţi) pus la dispoziția Utilizatorului înscris/Clientului pe Site.
4.4. Factura pentru serviciul solicitat se va emite de către Prestator prin completarea datelor și informațiilor furnizate de Utilizatorul înscris/Client (datele introduse şi salvate în “contul meu”), după primirea confirmării transmisă Prestatorului de către procesatorul de plăți și va fi disponibila pentru descarcare pe Site.
4.5. Somaţia de plată/cerere executor (generate automatizat) se vor putea descărca de către Client de pe Site (accesare Cont/Somaţie). De asemenea, dovada înregistrării somaţiei la executorul judecătoresc respectiv dovada comunicării somaţiei de către executorul judecătoresc prin intermediul serviciilor poştale se vor putea descărca de către Client de pe Site (accesare Cont/Somaţie). În aceste condiţii, raportat la procedura de utilizare a Site-ului, Utilizatorul înregistrat/Clientul este de acord cu faptul că, Prestatorul nu are obligaţia de a-i furniza/transmite somaţia/cererea executor/dovadă înregistrare somaţie la executor/dovadă comunicare somaţie de către executorul judecătoresc prin intermediul serviciilor poştale într-o altă modalitate, indiferent de natura acesteia (cu excepţia încărcării documentelor în Cont/Contul de utilizator).
4.51. În condiţiile în care, Clientul doreşte primirea în original al unui exemplar al somaţiei care poartă dovada de înregistrare la executorul judecătoresc respectiv al dovezii de comunicare prin poştă a somaţiei, acesta este obligat să transmită la adresa de e-mail: contact@somatieplata.ro o solicitare expresă în acest sens. Ca urmare a transmiterii solicitării, Clientului îî va fi furnizat un formular respectiv factura pentru serviciul solicitat. Ca urmare a primirii formularului, Clientul are obligaţia de a-l completa conform formulatul, a-l semna, a-l transmite la adresa de e-mail: contact@somatieplata.ro şi de a achita factura corespunzătoare serviciului solicitat. Preţul/costului serviciului solicitat este de 35 LEI. Obligaţia Prestatorului de a transmite înscrisurile solicitate devine exigibilă la data comunicării formularului şi a plăţii preţului serviciului (data la care contul Prestatorului a fost creditat cu suma de bani). Comunicarea se va realiza în termen de cel mult 30 de zile de la data efectuării plăţii preţului, în condiţiile sus arătate, prin intermediul serviciilor poştale(Poşta Română) sau prin intermediul curierului rapid. Alegerea serviciului de comunicare aparţine în mod exclusiv Prestatorului.
4.6. Ca regulă, e-mailul folosit de către Prestator pentru comunicări va fi: contact@somatieplata.ro. Prin excepție, în condițiile în care, din motive tehnice, utilizarea adresei de e-mail sus indicate nu va fi posibilă, sigură sau oportună, Prestare dreptul să folosească o altă adresă de e-mail pentru îndeplinirea obligației.
5.DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
5.1. Prestatorul este deţinătorul dreptului de proprietate intelectuală asupra Site-ului, a designului, a logourilor precum şi a întregului conţinut publicat pe acesta. Utilizatorul/Utilizatorul înregistrat/Clientul îî incumbă obligaţia de a respecta în totalitate dreptul de proprietate intelectuală indicat mai sus, în conformitate cu legislaţia în vigoare.
5.2. Cu titlu de exemplu, fără a epuiza situaţiile date de reglementarea legală a dreptului/drepturilor de proprietate intelectuală, Utilizatorului/Utilizatorului înregistrat/Clientului îî este interzisă/nu îî este permisă copierea, utilizarea, publicarea, modificarea, transmiterea, transferul, participarea la reproducere, modificare, alterare, vânzare etc a unei părţi/a integralităţii conţinutului (inclusiv a designului, logourilor etc) publicat pe Site, fără acordul prealabil şi scris al Prestatorului. Pentru o mai bună înţelegere, Utilizatorul/Utilizatorul înregistrat/Clientul are obligaţia de a se abţine de la orice act sau fapt care contravine respectării dreptului de proprietate intelectuală al Prestatorului în ceea ce priveşte conţinutul Site-ului, motiv pentru care Utilizatorului/Utilizatorului înregistrat/Clientului îî este interzisă orice utilizare a conţinutul, în orice alte scopuri decât cele prevăzute în prezentele Termene şi Condiţii.
5.3. Având în vedere că obiectul serviciului (generare automatizată a somației și posibilitatea comunicării prin executor judecătoresc) realizat de către Prestator, acestuia îî este recunoscut de către Client dreptul de proprietate intelectuală asupra modului de realizarea/generare și transmitere a servicului.În acest sens, Clientul este de acord cu faptul că poate utiliza, în interes propriu, indiferent de circumstanțe, somația, însă, acesta nu poate utiliza, în niciun caz, informaţiile, modalitatea de lucru, modul de dispunere a informațiilor etc, în sensul de a obţine, pentru sine sau pentru altul, un avantaj, indiferent dacă acesta este unul material (rezultat din schimb, comercializare etc) sau moral (punerea la dispoziţie, cu titlu gratuit etc). Clientul răspunde pentru nerespectarea obligaţiilor privind respectarea dreptului de proprietate intelectuală, în cazurile şi conform modurilor prevăzute de legislaţie.
6.DREPTUL DE RETRAGERE (RETUR)
6.1. Serviciul prestat de către Vânzător este unul personalizat, destinat în exclusivitate persoanelor juridice, realizat în baza datelor și informațiilor furnizate de către Utilizator/Utilizatorul înregistrat/Client prin intermediul Site-ului https://somatieplata.ro/. Utilizatorul/Utilizatorul înregistrat/Clientul este de acord cu faptul că, prin efectuarea unei Comenzi cu privire la un serviciu personalizat, ca regulă, după începerea prestării serviciului, dreptul de retragere nu poate fi acceptat, fără ca Prestatorul să sufere o pierdere.
6.2. Conform regulilor aplicabile între profesionişti, acceptarea Termenelor și Condițiilor respectiv cumpărarea creditului (pachetelor 1, 4, 8 somaţii) constitituie acordul expres al Utilizatorul/Utilizatorului înregistrat/Clientului profesionist (Site-ul nu este dedicate persoanelor fizice) în ceea ce priveşte chestiunea conform căreia, acesta nu are dreptul de a se retrage (retur) din Contract, ulterior cumpărării creditului (pachetelor 1, 4 ,8 somaţii), ceea ce înseamnă că, Clientul nu are dreptul să solicite restituirea sumei achitate cu titlu de preţ/credit.
6.3. În condiţiile punctului 6.2., Utilizatorul/Utilizatorul înregistrat/Clientul: a) a luat la cunonştinţă şi este de acord cu faptul că serviciul este unul automatizat; b) odată cu înscrierea/înregistrarea datelor/informaţiilor pe Site respectiv cumpărarea creditului (pachetelor 1, 2, 4 somaţii) îşi exprimă acordul prealabil, expres în privinţa inexistenţei unui drept de retragere având în vederea calitatea acestuia de profesionit şi nu de consumator; b)confirmă că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul de retragere şi că nu are dreptul să solicite restituirea; c) a înţeleş şi a luat la cunoştinţă de faptul că valabilitatea creditului/pachetelor este de 12 luni de la data cumpărării; d)a luat la cunoştinţă, este de acord cu executorul judecătoresc şi solicită prin intermediul acestuia comunicarea somaţiei către debitor/datornic; e)a luat la cunoştinţă şi înţelege faptul că pentru a fi comunicate prin executor, somaţia şi cererea trebuie semnate în mod electronic; f)a luat la cunoşinţă şi este de acord cu programul de lucru al subscrisei respectiv al executorului judecătoresc respectiv cu termenele de comunicare prin executor (servicii poştale).
6.5. Condiţiile dreptului de retragere sunt cele mai sus menţionate. Acceptarea Termenelor şi Condiţiilor respectiv efectuarea unei Comenzi reprezintă acordul în ceea ce priveşte accesibilitatea dreptului de retragere. În cazurile şi situaţiile în care nu sunteţi de acord cu clauzele prevăzute la punctul 6, vă solicităm în mod respectuos să nu vă creaţi Contul respectiv să nu cumpăraţi, sub nicio formă, credit (pachete 1, 4, 8 somaţii).
7.CLAUZA DE CONFIDENȚIALITATE
7.1. Ca regulă, Prestatorul, BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L.. va păstra confidențialitatea informațiilor furnizate, urmând ca, dezvăluirea acestor informații să se facă, doar în condițiile în care legea impune acest lucru și în condițiile menționate în prezentul document ce constituie Termene și Condiții.
7.2. Utilizatorul/Utilizatorul înregistrat/Clientul nu va putea, fără consimţământului prealabil şi scris al Prestatorului, dezvălui/aduce la cunoştinţa unor terţi informaţii cu privire la Contract/Somație/Cerere executor şi nici nu va putea oferi, indiferent de modalitate, o declaraţie, un comunicat (sau orice altă formă echivalentă) cu privire la relaţia contractuală.
7.3. Cu excepţia situaţiilor în care dispoziţiile legale prevăd limitări în acest sens, Prestatorul nu îşi asumă obligaţii de confidenţialitate cu privire la datele, informaţiile şi/sau documentele sau înscrisurile transmise/puse la dispoziţia sa de către Client în scopul realizării obiectului Contractului.
7.4. Începând cu data inserării datelor, informaţiilor şi/sau a documentelor sau înscrisurilor pe Site, Utilizatorul/Utilizatorul înregistrat/Clientul oferă Prestatorului şi executorului judecătoresc acces nelimitat, fără restricţii şi irevocabil la acestea respectiv dreptul de a le utiliza, reproduce, afişa, modifica, transmite, distribui etc. De asemenea, începând cu data inserării datelor, informaţiilor şi/sau a documentelor sau înscrisurilor pe Site, Utilizatorul/Utilizatorul înregistrat/Clientul oferă Prestatorului dreptul de a utiliza, inclusiv în scop propriu, datele, informaţiile, documentele sau înscrisurile inserate-transmise prin intermediul Site-ului.
8.CLAUZE PRIVIND RĂSPUNDEREA
8.1. RĂSPUNDEREA PENTRU SUFICIENȚA, CORECTITUDINEA ȘI LEGALITATEA DATELOR, INFORMAȚIILOR ŞI FIŞIERELOR INTRODUSE/INSERATE PE SITE. CLAUZA PENALĂ
8.1.1. În toate cazurile, Utilizatorul/Utilizatorul înregistrat/Clientul este responsabil, în integralitate, de suficiența, corectitudinea și legalitatea datelor și/sau informațiilor/fişierelor introduse/inserate pe Site-ul Prestatorului. În baza exclusivă a datelor și informațiilor furnizate de către Utilizatorul/Utilizatorul înregistrat/Clientul , somația/cerere executor va fi generată automatizat și comunicată prin intermediul executorului judecătoresc.
8.1.2. Acceptarea Termenelor și Condițiilor respectiv solicitarea efectuării serviciului de către Prestator ca urmare a adăugării somaţiei reprezintă acceptul și încuviințarea expresă a Utilizatorului/Utilizatorului înregistrat/Clientului în ceea ce privește posibilitatea Prestatorului de a utiliza datele și informațiile obținute și introduse/inserate de către Utilizator/Utilizator înregistrat/Client pe Site, date/informaţii/fişiere fără de care generarea, transmiterea şi comunicarea somaţiei nu este posibilă.
8.1.4. Ca urmare a Acceptării Termenelor și Condițiilor, a verificării corectitudinii și suficiențelor datelor/informaţiilor/fişierelor introduse respectiv a generării somaţiei Utilizatorul înregistrat/Clientului nu va mai putea să opereze nicio modificare în privința datelor și/sau informațiilor introduse/inserate pe Site cu privire la respectiva somaţiei, creditul (pachetul sau parte din pachet) fiind debitat în mod automat ca urmare a accesării butonului-tabului “Adaugă somaţia”. Somaţia/cererea vor fi generate în mod automat în baza acestor date/informaţii/fişiere. Pentru o mai bună înțelegere a termenilor, Utilizatorul înregistrat/Clientului nu va putea solicita (independent de modalitatea concretă: telefonic, email, notificare scrisă etc) ulterior Prestatorului înlocuirea unor date, completarea și nici nu va putea invoca considerente relative la o eventuală “eroare materială” în ceea ce privește introducerea/inserarea unor date sau informații pe Site în legătura cu somaţia.
8.1.5. Datele și/sau informațiile vor fi înscrise/înserate pe Site-ul Prestatorul în modalitatea și/sau forma solicitată. Utilizatorul/Utilizatorul înregistrat/Clientului este răspunzător, ori de câte ori, modalitatea și/sau forma solicitată nu este respectată sau, atunci când, pentru ajungerea la forma solicitată este folosită o formă automatizată de transformare (ex: programe informatice de schimbare a extensiei unui fişier, funcţia copy-paste etc). Vânzătorul nu este responsabil, în nicio situație, de utilizarea neconformă a Site-ului de către client sau de o utilizare neconformă.
8.2. CARACTERUL SERVICIULUI. NATURA OBLIGAȚIEI PRESTATORULUI. RĂSPUNDEREA ŞI CLAUZA PENALĂ
8.2.1. Generarea somaţiei şi a cererii către executor se realizează de către Prestator, în mod automatizat. Având în vedere automatizarea serviciului, respectiv posibilitatea/obligaţia aplicării semnăturii electronice în scopul transmiterii către executorul judecătoresc, Clientul are obligaţia verificării conformităţii datelor inserate cu a celor prezente în somaţie/cerere. Ori de câte ori, ca urmare a verificării, Clientul obseră inadvertenţe, este obligat să le sesizeze de îndată, la adresa de e-mail: contact@somatieplata.ro. În condiţiile în care, ca urmare a verificărilor efectuate, eroarea nu se datorează culpei Clientului, Clientului i se va da posibilitatea adăugării unei alte somaţii, în contraprestaţie.
8.2.2. Comunicarea somaţiei de plată prin intermediul executorului judecătoresc se realiează de către acesta, în conformitatea cu procedura de transmitere. Somaţia va fi transmisă de către executorul judecătoresc prin intermediul serviciilor poştale. Executorul nu are obligaţia de a comunica somaţia în mod direct prin predare/depunere la cutia poşală în mod personal şi nici de a o transmite prin agent procedural.
8.2.3. Din punct de vedere al dispunerii informaţiei (cuprinsul), conţintutul somaţiei de plată este următorul:
8.2.3.1. În partea de sus a documentului, poziţie centrată, va fi generat antetul Clientului (denumire, sediu, CUI/CIF, număr înregistrare ONRC, tel, e-mail, cont bancar, banca).
8.2.3.2 Imediat ulterior antetul, aliniere stânga-dreapta, datele de identificare al datornicului/debitorului (denumire, sediu, CUI/CIF, număr înregistrare ONRC, tel, e-mail).
8.2.3.3. Subsecvent, datele de identificare ale Clientului (denumire, sediu, CUI/CIF, număr înregistrare ONRC, tel, e-mail).
8.2.3.4. Tilul:”SOMAŢIE DE PLATĂ”, centrat, urmat de somarea executării obligaţiei în termenul legal de cel mult 15 zile respectiv de menţionarea debitului, a facturii/urilor corespondente şi a obligaţiilor privitoare pe penalităţi, acolo unde există.
8.2.3.5. Menţiunea conform căreia, în condiţiile în care obligaţia nu va fi executată, creditorul se va adresa instanţelor/executorului, urmând a solicita inclusiv plata cheltuielilor de judecată/executare.
8.2.3.6. Menţionarea temeiului de drept a comunicării cererii prin executor, art.1015 Cod civil respectiv menţionarea punerii în întârziere.
8.2.3.7. Menţiunea conform căreia, datornicul-debitorul să nu ia în considerare somaţia, în cazul în care obligaţia a fost executată până la data comunicării.
8.2.3.8. Menţiunea referitoare la înscrisurile/documentele justificative (facturi).
8.2.3.9. Asumarea prin semnătură.
8.2.4. Din punct de vedere al dispunerii informaţiei (cuprinsul), conţintutul cererii către executor este următorul:
8.2.4.1. În partea de sus a documentului, poziţie centrată, va fi generat antetul Clientului (denumire, sediu, CUI/CIF, număr înregistrare ONRC, tel, e-mail, cont bancar, banca).
8.2.4.2. Adresarea cererii către BEJ GIRDAN MARIUS FLORIN respectiv sediul acestuia.
8.2.4.3. Subsecvent, datele de identificare ale Clientului (denumire, sediu, CUI/CIF, număr înregistrare ONRC, tel, e-mail).
8.2.4.4. Tilul:”CERERE DE COMUNICARE A SOMAŢIEI DE PLATĂ”, urmat de solicitarea Clientului adresată executorului prin care doreşte comunicarea somaţiei către datornic/debitor.
8.2.4.5. Asumarea prin semnătură.
8.2.5. Prestatorul nu asigură generarea unui alt conţinut/cuprins pentru somaţie/cerere către executor decât cel prezentat la punctele 8.2.3. şi 8.2.4. În condiţiile în care, în calitate de Clienţi, generaţi/adăugaţi o somaţie, vă solicităm în mod respectuos că aveţi în vedere prezentul punct respectiv faptul că, utilizarea în faţa unei autorităţi/instituţii/instanţe etc reprezintă în mod exclusiv, obligaţia dumneavoastră ca, în calitate de Client, să vă asiguraţi că forma şi modalitatea de dispunere a conţinutului este conformă solicitării.
8.2.6. Răspunderea civilă, penală, contravențională sau administrativă a Prestatorului se circumscrie, în integralitate, obligației de mijloc pe care acesta o are în ceea ce privește generarea și transmiterea somaţiei. În privința elementelor răspunderii civile, penale, contravenționale sau administrative, Clientul este de acord cu faptul că obligația Prestatorului este una de mijloace și că somaţia/cerere executor este generată în mod automatizat baza datelor și sau/informațiilor/fişierelor introduse/inserate de către Client pe Site, acceptarea Termenelor și a Condițiilor respectiv adăugarea (generarea) somaţiei şi transmiterea către executorul judecătoresc, în acele cazuri în care Clientul doreşte acest lucru, reprezentând acordul expres.
8.2.7. Răspunderea pecuniară a Prestatorului nu poate fi, în niciun caz, mai mare decât valoarea creditului utilizat/somaţiei cu privire la care se constată o eventuală culpă. Clientul este de acord cu faptul că, în cazul constatării unei culpe, valoarea maximă şi pecuniară a prejudiciului pe care Prestatorul o va suporta este de 180 LEI/credit/somaţie (în care s-a stabilit culpa).
8.2.8. Cu titlu de clauză penală, în condiţiile art. 1538 Cod civil, Prestatorul se obligă la plata către Utilizatorul înregistrat/Client a sumei de 180 LEI/credit/somaţie în cazul neexecutării obligaţiei principale, independent de orice motive. Utilizatorul înregistrat/Client, prin acceptarea prezentelor Termene şi Condiţii declară că este de acord cu prezenta clauză penală.
9.PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
9.1. PREAMBUL
9.1.1. BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L. în calitate de Prestator, având în vedere activitatea obiect al Contractului (generarea și transmiterea somațiilor de plată prin executor judecătoresc)desfășurată, prelucrează/poate să prelucreze date cu caracter personal de la Utilizator/Utilizatorul înregistrat/Client.
9.1.2. În baza prevederilor Regulamentului nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR), Prezenta Politica de confidentialitate vizeaza numai clientii BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L. şi utilizatorii serviciilor noastre online, respectiv Utilizatorul/Utilizatorul înregistrat/Clientul care accesează Site-ului: **https://somatieplata.ro/. BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L. depune eforturi pentru a asigura protecția confidențialității datelor personale în calitate de persoană vizata atunci când utilizati serviciile noastre. În acest sens, prin prezenta politica stabilim atât modul în care datele cu caracter personal vor fi procesate, drepturile pe care le aveti ca și persoană vizată dar si modul în care acestea vor fi protejate. Orice modificari efectuate in cadrul prezentei Politici de confidentialitate pot fi gasite daca vizitati Site-ul: **https://somatieplata.ro/** se aliniază prevederilor Regulamentului nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR) si prin prezenta Politica generala de Confidentialitate vom puncta cateva aspecte importante, după cum urmează:
9.2 SCOPUL UTILIZĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL ÎN CALITATE DE PERSOANĂ VIZATĂ
9.2.1. Prin furnizarea datelor cu caracter personal, în calitate de persoană vizată vă exprimați acordul expres și neechivoc cu privire la utilizarea de catre a datelor colectate în urmatoarele scopuri:
- Pentru a realiza obiectul Contractului și anume, generarea automatizată a somației respectiv transmiterea/comunicarea acesteia către executorul judecătoresc și apoi de la executorul judecătoresc către debitor/datornic;
- Pentru a prelua reclamatiile si/sau sugestii și pentru a vă răspunde în mod corespunzător, caz în care ne vor fi necesare, spre exemplu, numele/denumirea, numarul de telefon fix/mobil, adresa de e-mail etc;
- Pentru a va contacta in eventualitatea oricaror probleme ivite in prestarea serviciilor, caz in care ne va fi necesar, spre exemplu, numarul de telefon fix/mobil, e-mailul etc;
9.2.2. Datele colectate pentru scopurile enumerate mai sus vor fi păstrate doar atât timp cât este necesar pentru a raspunde scopurilor pentru care au fost colectate respectiv 1 (unu) an sau atat timp cât impune legea, ulterior urmând ca datele personale să fie șterse ori transformate în date anonime, cu excepția situației în care există o dispoziție legala imperativă pentru a le păstra.
9.3.DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ ÎN CALITATE DE PERSOANA VIZATĂ
9.3.1. Regulamentul nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR) conferă mai multe drepturi persoanelor cărora li se prelucrează date personale. Pe toată durata în care datele personale sunt păstrate de catre BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L. în calitate de persoană vizată aveti următoarele drepturi:
9.3.2. Dreptul de acces înseamna că aveți dreptul de a obține o confirmare din partea noastră că prelucrăm sau nu datele cu caracter personal care vă privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective și la informații privind modalitatea în care sunt prelucrate datele.
9.3.3. Dreptul la portabilitatea datelor se referă la dreptul de a primi datele personale într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și la dreptul ca aceste date să fie transmise direct altui operator, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
9.3.4. Dreptul la opozitie vizează dreptul de a vă opune prelucrării datelor personale atunci când prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public sau când are în vedere un interes legitim al operatorului. Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveți dreptul de a vă opune prelucrării în orice moment.
9.3.5. Dreptul la rectificare se refera la corectarea, făra întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunictă fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate.
9.3.6. Dreptul la ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") înseamnă că aveti dreptul de a solicita să vă ștergem datele cu caracter personal, făra întârzieri nejustificate, în cazul în care se aplică unul dintre urmatoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; vă retrageți consimțămțântul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare; vă opuneti prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale; datele cu caracter personal au fost colectate în legătura cu oferirea de servicii ale societătii informaționale.
9.3.7. Dreptul la restricționarea prelucrării poate fi exercitat în cazul în care persoana vizată contestă exactitatea datelor, pe o perioada care ne permite verificarea corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegală, iar persoana se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restrictionarea; în cazul în care BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L. nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana i le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; în cazul în care persoana vizată s-a opus prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra celor ale persoanei respective.
9.3.8. Toate aceste drepturi pot sa fi exercitate printr-o cerere scrisa, semnata si datata, transmisa la sediul nostru sau la adresa de e-mail: contact@somatieplata.ro.
9.3.9. In plus, începand cu 25 mai 2018, dacă aveți nemulțumiri sau intrebări legate de prelucrarea datelor personale vă puteți adresa Responsabilului pentru protectia datelor la adresa contact@somatieplata.ro. Plângeri referitoare la prelucrarea datelor personale pot fi adresate Autoritătii Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
9.4. TRANSFERUL DE DATE
9.4.1. BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L. nu va transfera, vinde sau oferi la schimb datele către terți pentru scopuri de marketing.
9.5. SECURITATEA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ
9.5.1. BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L. a luat măsuri tehnice şi organizatorice pentru asigurarea unui nivel de protecție și de securitate adecvat în cadrul operațiunilor efectuate asupra datelor cu caracter personal prin limitarea accesului neautorizat, ori împotriva pierderii sau manipularii neautorizate a datelor. În plus, în acord cu evolutia tehnologiei în materie informatică, depunem eforturi continue în scopul adaptării măsurilor de securitate.
9.6. UTILIZAREA DATELOR PERSONALE
9.6.1. Vom utiliza datele personale numai pentru scopul în care au fost colectate. Vom păstra aceste informații pentru perioada specificată la punctul 9.2.2. Accesul la datele personale este strict limitat personalului BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L.
9.7. RESPONSABILITATE
9.7.1. BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L. este responsabilă pentru conformitatea cu GDPR cât și pentru principiile stabilite în aceasta Politica. BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L. va menține sub responsabilitatea sa un registru în care va ține o evidență a procesării datelor cu caracter personal și scopul pentru care au fost colectate iar acolo unde este necesar va pune informațiile la dispoziția autorităților de supraveghere.
9.7.2. Orice întrebări legate de această politică de confidențialitate pot fi adresate la adresa de e-mail: contact@somatieplata.ro.
9.8. SECURITATEA PROCESĂRII
9.8.1. Vom procesa datele în mod sigur, vom aplica și menține măsuri tehnice adecvate pentru a proteja datele personale împotriva distrugerii sau pierderii accidentale sau ilegale, alterare, divulgare sau acces neautorizat. În cazul în care se constată posibile încălcări a securităţii datelor. BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L. are obligatia notificării Autorității Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în termen de 72 de ore și a persoanelor vizate în cel mai scurt timp;
9.9. ACCESUL ȘI RECTIFICAREA SAU ȘTERGEREA DATELOR PERSONALE.
9.9.1. Utilizatorii au dreptul de a solicita în orice moment pe parcursul perioadei de stocare descrisă la punctul 9.2.2., exercitarea drepturilor de persoana vizată așa cum sunt prevazute în prezenta Politică de Confidențialitate si de Regulamentul nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR) prin transmiterea unui e-mail la contact@somatieplata.ro.
9.10. PLÂNGERI/SESIZĂRI/SOLICITĂRI ȘI TERMENE DE RĂSPUNS
9.10.1. Utilizatorii ale căror date au fost colectate și/sau procesate și pentru ale caror scopuri și-au dat consimțâantul, pe toată perioada pentru care aceste date au fost colectate, persoanele vizate – utilizatorii pot transmite plângeri / sesizări / solicitări către BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L. transmițând astfel un email la adresa contact@somatieplata.ro. Termenul de răspuns pentru astfel de plângeri/sesizâri/solicitări este de 30 (treizeci) de zile de la data primirii și înregistrării acestora.
9.11. MODIFICĂRI/COMPLETĂRI ALE ACESTEI POLITICI
9.11.1. BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica această politică unilateral ori de câte ori consideră că este nevoie și sau de exemplu în urma unor modificări legislative relevante. În cazul în care se fac modificări ale prezentei Politici. BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L. le va face cunoscute prin intermediul Site-ului **https://somatieplata.ro/. Încurajăm utilizatorii să verifice această pagină periodic pentru a fi informați despre ultimele noutăți în ceea ce privește Politica de confidențialitate.
10.POLITICA DE(PRIVIND) COOKIES
10.1. BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L. prin intermediul Site-ului [[https://somatieplata.ro/** ](https://imunizareclimatica.ro/) ](https://imunizareclimatica.ro/)**nu folosește COOKIES. În condițiile în cale POLITICA PRIVIND COOKIES va suferi la nivelul BUSINESS CONSULTING GROUP MOLDOVA S.R.L. o modificare, veți fi anunțati și vi se va solicita acordul cu privire la COOKIES.
11.LEGEA APLICABILĂ. SOLUȚIONAREA LITIGIILOR ȘI INSTANȚA COMPETENTĂ
11.1. Relațiile contractuale dintre părți vor fi guvernate de legea română, ceea ce înseamnă că, prin acceptarea Termenelor și Condițiilor, înțelegeți și acceptați că legea aplicabilă să fie cea română, atât în privința condițiilor de fond cât și a celor de formă.
11.2. Prestatorul își exprimă disponibilitatea în ceea ce privește rezolvarea pe cale amiabilă a eventualelor litigii. Astfel, în cazul unor eventuale litigii între Prestator și Client, se va încerca mai întâi rezolvarea pe cale amiabilă a acestora. Sesizările sau reclamațiile legate de serviciul/serviciile obiect ale Contractului se vor face de către Client în scris, motivate (conform legislației aplicabile și cu luarea în considerare a obligativității Termenelor și Condițiilor) și se vor transmite la următoarea adresa de e-mail a Prestatorului: contact@somatieplata.ro. Termenul de răspuns la sesizarea sau reclamația scrisă și motivată transmisă de către Client prin e-mail este de 30 de zile.
11.3.Litgiile care nu vor putea fi rezolvate pe cale amiabilă, vor fi înaintate spre soluționare instanțelor competente din Municipiul Oradea.
12. TERMENUL DE ÎNREGISTRARE ŞI COMUNICARE AL SOMAŢIILOR PRIN EXECUTOR. CLAUZE FINALE
12.1. Ca urmare a alegerii de către Client a beneficiului comunicării somaţiei de plată către debitor(datornic) prin intermediul executorului judecătoresc (:”Trimite somaţia prin executor”), somaţia de plată împreună cu cererea către executor vor fi transmise către executorul judecătoresc în vederea înregistrării şi comunicării acestora către debitor (datornic).
12.2. În vederea comunicării către debitor (datornic) Executorul judecătoresc va înregistra cererea şi somaţia de plată transmisă de către client în termen de 3 zile lucrătoare. Calculul termenului începe din ziua lucrătoare următoare celei în care a fost efectuată transmiterea către executor. Executorul judecătoresc va dispune, în termen de 4 zile lucrătoare calculate de la data înregistrării cererii şi a somaţiei, comunicarea acesteia către debitor(datornic).
12.3. Comunicarea somaţiei de plată se realizează de către executorul judecătoresc prin intermediul serviciilor poştale. Ca regulă, dovada de comunicare a somaţiei de plată se întoarce la sediul executorului judecătoresc în termen de 20 de zile lucrătoare. Prin excepţie, termenul de întoarcere a dovezii de comunicarea a somaţiei de plată poate depăşi 20 de zile lucrătoare. Din momentul primirii de către executor a dovezii de comunicare a somaţiei (întoarcerea dovezii de comunicare la sediul executorului judecătoresc), acesta o va încărca în Contul clientului, alături de dovada înregistrării somaţiei, în termen de 3 zile lucrătoare de la data primirii dovezii de comunicare(întoarcerii acesteia).
12.4. Având în vedere dreptul la concediu de odihnă al executorului judecătoresc, timpul în care acesta se află în concediu de odihnă excede termenelor sus menţionate, sens în care, dacă Clientul transmite cererea şi somaţia către executorul judecătoresc în perioada în care acesta se află în concediu de odihnă, termenele arătate la 12.1.-12.3. încep să curgă din prima zi lucrătoare în care executorul judecătoresc îşi reia activitatea lucrativă. De asemenea, dacă Clientul transmite cererea şi somaţia către executorul judecătoresc în perioada în care acesta se află în concediu de boală(medical), termenele arătate la 12.1.-12.3. încep să curgă din prima zi lucrătoare în care executorul judecătoresc îşi reia activitatea lucrativă.
12.4. După accesarea Site-ului https://somatieplata.ro/** și lecturarea “Termenelor și condițiilor” navigarea, înregistrarea/crearea Contului, introducerea datelor/informațiilor și/sau a documentelor, adăugarea (generarea) somației și transmiterea prin intermediul executorului judecătoresc, reprezintă acordul expres al acestuia cu privire la totalitatea informațiilor furnizate de către Prestator, în termeni clari, vizibili și conciși. În sensul prezentului punct, prin informație se înțelege atât totalitatea clauzelor prezente cât și plentitudinea informațiilor înscrise pe Site-ul https://somatieplata.ro/** și pe subpaginile acestuia.
12.5. Având în vedere faptul că Prestatorul se obligă strict în termenii, condițiile și cu respectarea informațiilor prezentate, în condițiile în care nu sunteți de acord cu termenele, condițiile și informațiile prezentate sau chiar și cu o parte din acestea, vă solicităm în mod respectuos să nu mai accesați/utilizați Site-ul https://somatieplata.ro/** .
12.6. De asemenea, în aceleași condiții, vă solicităm în mod respectuos ca în condițiile în care nu sunteți de acord nu sunteți de acord cu termenele, condițiile și informațiile prezentate sau chiar și cu o parte din acestea să nu procedați la înregistrarea/crearea unui cont și ulterior, la cumpărarea creditului/pachetului respectiv la adăugarea și transmiterea somației prin executorul să nu procedați la înregistrarea Contului respectiv la adăugarea(generarea) și transmiterea somației.